阳光在心间

喜欢探索人的感情
From Now On - Bleeker Ridge

存档灵魂:

From now on
从现在开始

 

【歌词】

 

From now on we stay strong
I think that we'll do what we like
Cause life's in short supply
From now on we hold on
Relive the memories we have
The good without the bad
You said trust the words I am speaking
Don't let it bring you down
Don't let it bring you down
从现在开始不断坚强
让我们一切随心而动
因为生命太过短暂
从现在开始坚持不懈
让美好记忆重返现实
只有快乐不再悲伤
你说我说的都对
别让生活把你击垮
别让生活把你击垮

Cause Now we're falling forward
Everyone tells me that the party's over
That's them but not you too You
Tell me something good
Something I wish you would
Just tell me if you could
Just tell me something good
是什么让我们萎靡不正
每个人都告诉我,我们结束了
这是他们的认为不是你的
告诉我你的肯定
肯定我所期望的
如果你愿告诉我
告知我你的肯定

From now on we stay strong
We'll take it slow and make it right
Cause life's in short supply
We're so young For how long
It's like the things that we do right
We leave them all behind Instead
Trust the words I am speaking
Don't let it bring you down
从现在开始不断坚强
放慢节奏感悟真实
因为生命太过短暂
年轻也将逝水流去
做我们认为正确的
不要遗憾终生
相信我说的话
别让生活把你击垮

Am I just thinking out loud or are you with me
Come on I'm calling you out
Are you with me
Are you with me
Are you with me
只是我在狂乱表达
或许你已意会我心
现在我就在呼唤着你
你可体会到我心意
你可体会到我心意
你可体会到我心意

评论

热度(52)